بهترین فروشنده دستگاه کپی برای موفقیت در کسب و کارتان را پیدا کنید

بهترین فروشنده دستگاه کپی برای موفقیت در کسب و کارتان را پیدا کنید

نمایندگی شارپ بهترین فروشنده دستگاه کپی شارپ

بهترین فروشنده دستگاه کپی شارپ

اگر دستگاه کپی درستی انتخاب کنید می توانید محل کاری با انرژی خوب داشته باشید به جای آنکه در محل کارتان پرینترها و دستگاه کپی ها به طور مداوم خراب باشند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

هنگامی که فروشنده ی خوبی برای خرید دستگاه کپی انتخاب کنید، آنها به شما کمک می کنند تا بهترین دستگاه کپی را پیدا کنید.

اگر تا به حال یک دستگاه کپی نخریدید یا در چند سال اخیر به دنبال خرید آن نبودید، پس پیدا کردن دستگاه کپی مورد نظرتان سخت می شود.

بسیاری از فروشندگان طرز فکری یکسان دارند

کندوکاو و جستجوی بیشتری کنید تا بتوانید فروشنده ای با طرز فکری متفاوت پیدا کنید.

این ۱۲ سؤال به شما کمک خواهد کرد که  فروشندگانی با طرز فکر متفاوت و خوب را شناسایی کرده و با آنها همکاری کنید.

  1. آیا وقت لازم برای درک نیازهای تجاری را دارند؟

خریدن دستگاه کپی مانند هر نوع سرمایه گذاری دیگر است. شما فقط تجهیزات را خریداری نمی کنید.

شما باید تجهیزات یا  سرمایه خود را با نیازهای کسب و کار خود تطابق دهید.

  1. آیا آنها مجموعه ای گسترده از محصولات تجاری با نام های معروف را ارائه می دهند؟

بهترین فروشنده دستگاه کپی و فروشندگانی که طیف وسیعی از تجهیزات از یک یا چند تولید کننده ارائه می دهند، میتوانند دستگاه هایی متناسب به نیازهایتان به شما معرفی کنند.

آنها لازم نیست که یک میخ مربعی را به سوراخی دایره شکل با چکش فرو کنند زیرا آنها میخ های مربعی، مثلثی مستطیلی و دایره ای شکل دارند.

از خرید تجهیزات با نام های تجاری ناشناس پرهیز کنید.

کنون Canon ، زیراکس ، ریکو ، شارپ Sharp ،اچ پی HP، و دیگر شرکت های معروف تجاری شناخته شده و قابل اطمینان هستند.

یک دستگاه کپی بدون مارک و ناشناس ممکن است ارزان تر باشد،

اما قطع به یقین زمان و هزینه بیشتری را برای تعمیرات دستگاه کپی و نگهداری از آن خرج خواهید کرد.

  1. آیا آنها فروشنده گان مجاز هستند؟

بهترین فروشنده دستگاه کپی و فروشندگان مجاز به آموزش محصولات و برقراری ارتباط با تولید کننده دسترسی دارند.

نمایندگی شارپ به دانش و آموزش بیشتری دسترسی دارد بنابراین خدمات و قیمت بهتری را دریافت خواهید کرد.

  1. آیا می تواند نیازهای شما را تامین کند؟

پیدا کردن تونر مناسب هر دستگاهی کاری سخت است.

آیا آن فروشنده می تواند قبل از اینکه تونر شما تمام شود آن را برای شما تهیه کند؟

  1. آیا مشتریان از آنها راضی هستند؟

از آنها منابع مشتری هایشان را بخواهید و سپس با آنها صحبت کنید.

آیا آن نمایندگی از شهرت خوبی از نظر صداقت و ارائه ی خدمات به موقع برخوردار است؟

بسیاری از شرکت ها قیمت ارزانی را ارائه می دهند که در ابتدا به نظر خوب می رسد،

اما هنگامی که شما نیاز به خدمات دارید، این شرکت ها هزینه ی زیادی از شما خواهند گرفت و یا ناپدید می شوند.

به دنبال نماینده اصلی سازنده ی دستگاه کپی باشید که توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد

(به عنوان مثال، Sharp شرکتی است که بخشی از کارمندان آن از سهام داران آن شرکت هستند.

  1. آیا تکنسین های خدمات آنها به خوبی آموزش دیده اند؟

در بعضی موارد دستگاه کپی شما نیاز به نگهداری و یا تعمیر دارد. هنگامی که آن زمان می آید،

شما متخصصین حرفه ای و آموزش دیده در زمینه تعمیر کپی خود را می خواهید.

آیا در کارخانه آموزش دیده اند؟ آیا مهارت های خود را به طور منظم به روز می کنند؟

تکنسین های خدمات چه میزان تجربه دارند؟

آیا آنها تازه شروع به کار کرده اند یا چندین دهه تجربه در زمینه ی آن محصول دارند؟

  1. آیا آنها بر روی ساعت کاری تمرکز دارند و به سرعت مسائل را حل می کنند؟

شرکت های خوب از معیارهای خدمات خود پیروی می کنند

و به طور مداوم تلاش می کنند تا آنها را بهبود ببخشند.

استانداردی که روی آن تمرکز می کنیم این است که با اولین تماس و اولین مراجعه ی تکنسین مشکل مشتری مرتفع شود.

هنگامی که دستگاه های کپی شما کار نمی کنند، شما بازدهی ندارید.

آیا شرکت قطعات و لوازم موجود برای انجام تعمیرات را همیشه موجود دارد و یا در اغلب موارد باید آنها را سفارش دهید؟

  1. آیا آنها بر انجام درست کار تمرکز می کنند یا فقط می خواهند آن را سریع انجام دهند؟

بسیاری از نمایندگی های کپی، تکنسین های خدمات خود را به انجام دادن تعداد زیادی سرویس در طول روز تشویق می کنند.

این موضوع می تواند باعث اشتباه در تعمیر دستگاه کپی شود و مشتری دیگر با مرکز خدمات تماس نخواهد گرفت.

ما تکنسین هایمان را در برهه ی زمانی خاص فقط به یک کار میفرستیم.

آنها تشویق می شوند که آن کار را درست انجام دهند

و اگر آنها مشکلی خاص بیابند یا همان جا مشکل را رفع می کنند یا آن را به زمان دیگری واگذار خواهند کرد.

این به این معنی است که آنها ۱۰۰٪ تمرکز خود را بر روی کار در دست دارند، و نگران این نیستند که این کار را سریع انجام داده تا به کار دیگری برسند.

  1. آیا آنها آموزش در رابطه با محصول را ارائه می دهند؟

امروزه دستگاه های کپی قابلیت های زیادی دارند که تنها بخش کوچکی از این ویژگی ها به طور مرتب استفاده می شود.

آیا کاربران محل کارتان را در زمینه ی تجهیزات جدید آموزش داده اید تا بتوانید استفاده ی بیشتر از تجهیزات تان داشته باشید؟

این برنامه های بهره وری (مانند اسکن به کلود یا ایمیل) به دردتان نخواهند خورد، اگر کسی از آنها استفاده نکند!

  1. آیا آنها فقط یک استعداد ویژه دارند؟

بسیاری از فروشندگان دستگاه کپی خدمات تجاری اضافی مانند تلفن های تجاری، مدیریت اسناد، چاپ تولید و غیره به شما ارائه می دهند.

ادغام این خدمات توسط فروشنده به شما کمک می کند که کسب و کارتان را ساده و موثر کنید.

علاوه بر این، شرکتی که در راستای کسب و کار شما کار می کند، می تواند فرصت هایی را برای موثر سازی گردش کار فراهم کند

و بازدهی و کارایی شما را افزایش دهد و در عین حال به کسب و کار شما کمک کند.

  1. گزینه های تامین مالی آنها چیست؟

خرید تجهیزات مستقیم همیشه امکان پذیر و یا حتی یک ایده خوبی نیست.

آنها چه گزینه های برای اجاره محصولات ارائه می دهند؟

اجاره کردن می تواند به شما انعطاف بیشتری برای اضافه کردن تجهیزات در جهت رشد شما دهد

و شما می توانید هزینه ای کم و قابل پیشبینی در هر ماه را به جای هزینه ای گزاف و به صورت یکباره داشته باشید.

  1. آیا آنها می توانند همه ی این کارها را برای شما انجام دهند؟

آیا آنها دسته ی کاری چاپی شما را مدیریت کنند؟

اگر شما کارکنان داخلی برای مدیریت دستگاه های کپی ندارید،

می توانید مدیریت پرینترها و دستگاه های خود را به افرادی در بیرون از مجموعه ی کاریتان بسپارید.

(به آنها خدمات مدیریت شده چاپ می گویند – درباره ی آنها اینجا بخوانید.)

اکنون که می دانید چه سوالاتی باید بپرسید، از نمایندگی فتوکپی شارپ بپرسید.

ما آماده هستیم که به شما در تعمیر فتوکپی کمک کنیم.